Pensioen­­communicatie

Veilige, deelnemers­­vriendelijke en digitale verwerking van UPO’s en Pensioen 1-2-3.

Pensioencommunicatie bevat veel privacygevoelige informatie en dient wettelijk aan vele eisen te voldoen. De vaak gecompliceerde informatie in het Uniform Pensioenoverzicht (UPO) wordt met de nieuwe Wet op de Pensioencommunicatie al een stuk begrijpelijker door pensioendeelnemers, maar de uitdagingen voor pensioenuitvoerders zijn navenant gegroeid. Hoe houd je grip op de processen, verwerk je pensioencommunicatie veilig en hoe digitaliseer je deze processen?

Impress – 4DMS: partner in pensioencommunicatie

Impress – 4DMS heeft jarenlange ervaring met de verwerking van bedrijfskritische financiële communicatie, waarin bijzondere privacygevoelige klantgegevens staan. Het waarborgen van veiligheid en een accurate verwerking met geautomatiseerde productieprocessen, waaronder DBDI Closed Loop staan hierin centraal. Privacy is geen sluitpost, maar het begin van elk communicatieproces. Zo ontzorgen wij onze opdrachtgevers met een foutloze verwerking en geven hen de regie over hun communicatie- en informatiestromen.

Benieuwd hoe wij jou ook kunnen helpen? Onze specialisten staan voor je klaar.

 
 

Onze financial services

Impress – 4DMS is al jarenlang actief op het gebied van transactiemail en bedient hierin tevreden klanten uit verschillende branches waaronder banken, verzekeringsmaatschappijen, overheden, non-profit organisaties en vele andere ondernemingen. Impress – 4DMS waarborgt voor hen de vertrouwelijkheid van deze administratieve en financiële documenten. Onze ISO 9001, 27001 en NEN 7510 certificering en ISAE3402-verklaring zijn hier het bewijs van.

isae wit
Iso/nen wit

Uniform Pensioen­overzicht verzenden

Bij het verzenden van administratieve en financiële documenten, waaronder UPO’s, is het van groot belang dat je zeker weet dat het juiste document, in de juiste envelop, bij de juiste klant terecht komt. Dit hele database-gestuurde Closed Loop-proces garandeert een 100% accuraatheid in de documentstroom.

“Aangetekend” verzenden van UPO’s
De DBDI Closed Loop-procedure “geeft” de juiste en complete verwerking van elk individueel document terug aan de oorspronkelijke database. Hiermee zorg je voor de wettelijke eis dat er bewijs is van de aflevering van de UPO bij de pensioendeelnemer.

Procesmatige verwerking

Via Automated Document Factory (ADF) en closed-loop verwerking hebben wij volledige controle op ieder document. Hierdoor kunnen we in iedere fase van de verwerking, van printen tot verzenden, de status van de documenten volgen en deze ook inzichtelijk maken voor onze opdrachtgevers. Eventuele uitval wordt door ons geregistreerd en aangevuld. Zo waarborgen wij dat alle documenten verwerkt worden volgens afspraak.

Jouw klantdata: veilig verwerkt
Bij het verzenden van administratieve en financiële documenten (transactiemail) is het van groot belang dat je zeker weet dat het juiste document, in de juiste envelop, bij de juiste klant terecht komt. Dit hele database-gestuurde Closed Loop-proces garandeert een 99,9% accuraatheid in de documentstroom.

Uitdagingen

  • Ik wil geautomatiseerd onze financiële communicatie verzenden. Hoe pak ik dat aan?
  • Hoe kan ik kanaalonafhankelijk financiële documenten verzenden?
  • Ik wil grip én regie op onze financiële documentstromen in de hele keten!
  • Ik wil volledig voldoen aan de GDPR en andere privacy wet- en regelgeving.
  • Ik wil kosten besparen op het produceren en verzenden van financiële documenten.

Excelleren op het snijvlak van communicatie en processen

Jouw extra marketingteam.

Het multidisciplinaire marketingteam van Impress - 4DMS werkt samen met opdrachtgevers, hun bureaus en leveranciers aan de optimalisatie van marketingprocessen en de uitvoering van marketingcampagnes. Wij begeleiden de digitale transformatie, van implementatie tot executie. Snel, wendbaar en resultaatgericht. Creatie en strategie zijn belangrijk, maar een perfecte uitvoering is cruciaal. Veilig, meetbaar en geoptimaliseerd.

Onze missie.

Campagnes met échte impact vragen om de perfect op maat gemaakte én gepersonaliseerde klantreis. Datadriven, omnichannel en geautomatiseerd. Samen streven we naar de ultieme klantbeleving, zodat ieder contactmoment telt. Een geïntegreerd klantbeeld, vertaald naar relevante een-op-een communicatie op alle contactmomenten met een uitmuntende conversie. Wij hebben er de beste tools én beste mensen voor.

Jouw uitdagingen?

Benieuwd hoe wij jou kunnen helpen?