Met veel trots lazen wij de 2019-editie van de Emerce 100, het overzicht met de beste eBusiness-bedrijven. In de categorie e-mailmarketingbureaus staan zowel Impress – 4DMS als DMI – Impress genoemd in de lijst met beste bureaus van Nederland.

Voor de bedrijven binnen de Impress-familie is e-mailmarketing inmiddels een van de vele kanalen in onze omnichannel-marketingmix – van de fysieke DM-campagnes waarmee we ooit groot zijn geworden tot doorlopende customer engagement via onder meer social media. Zo past de Impress-familie zich al meer dan 25 jaar aan het veranderende landschap van de klantcommunicatie aan.

Dat dit resulteert in de waardering van beslissers in de online-branche is voor ons een geweldige stimulans.

Joop Agterberg, algemeen directeur Impress – 4DMS en DMI – Impress: “Al vele jaren zien we dat e-mailmarketing een volwassen kanaal is geworden in klantcommunicatie. Samen met onze klanten zijn wij het kanaal steeds verder aan het ontwikkelen. Dat dit resulteert in de waardering van beslissers in de online-branche is voor ons een geweldige stimulans.”

Dat we mooie cijfers scoren voor onze e-mail marketing is verheugend, maar het is voor ons niet het eindstation. Het blijft ons doel om als full-service omnichannel-specialist te boek te staan bij bedrijven die in die aanpak de toekomst van hun marketing zien. Daarbij behouden we het goede uit het verleden en blijven we nieuwsgierig naar de nieuwste ontwikkelingen. Want dat willen we bereiken voor onze klanten: met de inzet van de juiste technieken de impact van ieder contactmoment maximaliseren.

De volledige Emerce 100 lees je hier.

Ontdek de emailmarketing­methode van Impress - 4DMS!