Omdat ieder contactmoment telt!
Impress – 4DMS levert sinds 1992 diensten en oplossingen voor de uitwisseling van digitale en fysieke informatiestromen. Opdrachtgevers zijn banken, verzekeringsmaatschappijen, fondsenwervers, uitgeverijen, opleidingsinstituten en overheden. De directie bestaat uit Joop Agterberg (Algemeen directeur) en Marcel Kranenburg (Directeur Business Development en Marketing & Sales). Beide directieleden zijn ook (mede)aandeelhouder.
Impress – 4DMS heeft zich de laatste jaren ontwikkeld van ‘print service provider’ tot ‘marketing service provider’ op het gebied van 1-op-1 klantinteractie. We beseffen ons als geen ander dat ieder contact moment telt. Of dit nu gaat via e-mail, web, mobile, social media, call of direct mail. Impress – 4DMS zet voor u de unieke kracht van de verschillende kanalen in. Individueel of gecombineerd en waar mogelijk. De overname van 4DMS en DM Interface (DMI – Impress) zijn een mooi voorbeeld hoe Impress – 4DMS zich verder aan het ontwikkelen is op dit gebied.
Het Competence Center van Impress – 4DMS met in totaal ca. 35 medewerkers maakt onze organisatie uniek. Het is de plek binnen de Impress organisatie waar gericht gewerkt wordt binnen het domein ‘klantcommunicatie’. In het Competence Center zijn expertises bijeengebracht die nodig zijn om complexe klant vraagstukken op te lossen in eigentijdse oplossingen. Vanuit het samenspel van expertise en verantwoordelijkheden is deze groep mensen samen in staat om op een integrale manier te werken aan klantvraagstukken op het gebied van klantcommunicatie.
Voor onze grote accounts werken we met dedicated accountteams bestaande uit een ‘Service Delivery Manager’ (operationeel), Account Manager (tactisch) en een directielid (strategisch).
Onze kernwaarden.
Onze beloften. Onze cultuur.