Selligent support

Selligent support

Als eerste marketing-serviceprovider in Nederland zijn wij gecertificeerd om je op Selligent te ondersteunen, vanuit ons kantoor of gedetaceerd.

Direct Marketing

Direct Marketing

DM is bij uitstek geschikt voor op de doelgroep afgestemde boodschappen of 1-op-1 communicatie.

Omdat er steeds minder fysieke post wordt verzonden, valt een direct mailing tegenwoordig extra op. Direct Marketing is meetbaar, heeft attentiewaarde en levert in combinatie met online ondersteuning vaak een nog hogere respons op.

Klantcontactcenter

Klantcontactcenter

Vanuit het omnichannel denken zijn klanten gewend om de telefoon te pakken en vragen te stellen over bijvoorbeeld de campagne die wordt uitgevoerd. Met ons Klantcontactcenter zorg je voor een efficiënte afhandeling van het contact én een tevreden klant.

DBDI Closed Loop documentverwerking

DBDI Closed Loop documentverwerking

Bij het verzenden van administratieve en financiële documenten (transactiemail) is het van groot belang dat je zeker weet dat het juiste document, in de juiste envelop, bij de juiste klant terecht komt. Dit hele database-gestuurde Closed Loop-proces garandeert een 99,9% accuraatheid in de documentstroom.

Ketenregie platform

Ketenregie platform

Het Ketenregie Platform (KRP) maakt integraal onderdeel uit van het Impress – 4DMS Output Management Platform en voorziet opdrachtgevens in een online dashboard waarop álle outputstromen beheerd kunnen worden.

Het biedt trafficmanagers inzage in élke documentstroom en geeft volledige regie over de compleet uitbestede producties. Daarnaast heeft het KRP een uitgebreid rapportage-dashboard waarin alle producties en KPI’s inzichtelijk worden gemaakt.

White Paper Factory

White Paper Factory

White Paper Factory (WPF) zorgt ervoor dat er geen gebruik meer gemaakt wordt van voorbedrukte materialen. Alles wat voorheen drukwerk was, wordt nu op blanco papier geprint. Hiermee worden aanzienlijke kosten bespaard op voorraadbeheer en blijven overbodig briefpapier en enveloppen niet meer liggen.

Content management

Content management

Content management Volledige controle over de inhoud van elke uitgave  Printing-on-demand biedt antwoord op de onvoorspelbare uitgeverijmarkt Elke uitgave is uniek Samen met onze opdrachtgevers richten wij op maat gemaakte bestel- en productieprocessen in. We...
Publishing fulfilment

Publishing fulfilment

Impress – 4DMS ontzorgt je volledig bij het publiceren van jouw uitgaven. Wij zorgen ervoor dat jouw uitgaven naar wens geproduceerd en samengesteld worden. Samen met jou richten wij een optimaal productieproces voor korte levertijden, efficiëntie en volledige controle.

Book on demand

Book on demand

De transformatie die de uitgeverswereld ondergaat, kent vele uitdagingen: druktechnieken veranderen en de productiviteit en efficiency moeten omhoog vanwege kleinere oplages, meer behoefte aan personaliseren en kortere doorlooptijden. Hoe zorg je toch dat je de gewenste publicaties kunt blijven aanbieden?

Automated Document Factory

Automated Document Factory

Bij het verzenden van administratieve en financiële documenten (transactiemail) is het van groot belang dat je zeker weet dat het juiste document, in de juiste envelop, bij de juiste klant terecht komt. Dit hele database-gestuurde Closed Loop-proces garandeert een 99,9% accuraatheid in de documentstroom.

Datacleaning

Datacleaning

Data cleaning Hogere conversie door een schone en up-to-date database  Hoe kun je waardevolle informatie uit je data halen, als je data niet op orde is? Data opschonen en compleet maken Impress – 4DMS heeft de juiste instrumenten (tools) om jouw...
Dataverrijking

Dataverrijking

Dataverrijking Effectiever communiceren door een volledig klantprofiel  Hoe kun je goed segmenteren en relevant communiceren, als je weinig kennis van je klanten hebt? Data verrijken en complete klantprofielen opbouwen Impress – 4DMS koppelt met externe...
Single Customer View

Single Customer View

Single Customer View Meer waarde uit klantdata door een eenduidig klantbeeld  Wil jij één-op-één communiceren met jouw klanten? Efficiënt, effectief en langs elk gewenst communicatiekanaal? Grip op élke klantreis Klantdata bevindt zich bij veel organisaties op...
Klantsegmentatie

Klantsegmentatie

Klantsegmentatie Hogere klanttevredenheid én kosten besparen door segmentatie van klantgroepen  Een generieke benadering van klanten (one size fits all) betekent simpelweg dat er te weinig aandacht is voor de specifieke behoefte van de verschillende...
Data Management Platform

Data Management Platform

In het 4DMS Data Management Platform (DMP) brengen we de gehele klantreis (customer journey) in beeld en creëren we één volledig en overzichtelijk beeld van jouw klant (de single customer view). Het koppelen van uiteenlopende klantcontactkanalen met alle beschikbare databronnen in één platform levert een grote toegevoegde waarde: je kunt jouw klanten langs elk denkbaar kanaal (omnichannel) en mogelijk ook tegelijkertijd benaderen.

Datavisualisatie

Datavisualisatie

Datavisualisatie Krijg inzicht in klantdata en in de customer journey van jouw klanten.  Ik heb een grote bak met data beschikbaar, maar hoe haal ik hier de juiste inzichten uit waar ik wat mee kan? Dashboards en rapportages bouwen van de beschikbare...
Data analyse

Data analyse

Data analyse Haal meer waarde uit je data, leg verbanden en ontdek nieuwe kansen voor meer business.  Ik heb veel data tot mijn beschikking, maar hoe haal ik daar de juiste informatie uit die mijn bedrijf verder kan helpen? Data analyseren, bevindingen...
CashRefunds

CashRefunds

CashRefunds De perfecte verkoopimpuls én interactie met de consument  Het genereren van een verkoopimpuls is één. Maar hoe zorg je er voor dat deze groep consumenten jouw product herhaaldelijk blijft kopen? Één tool voor geld-terug-acties Voor zogenaamde...
Customer loyalty

Customer loyalty

Customer Loyalty Vergoot klantloyaliteit met persoonlijke en relevante loyaltyprogramma's  Jij wilt toch ook meer offline en online bezoek en aankoopbeslissingen (conversie) realiseren? Crossmediale loyaliteitsprogramma’s De keuzes die je het komende...
Enterprise App Development

Enterprise App Development

Ieder jaar neemt het gebruik van tablets en smartphones nog toe. Hoe ga jij de unieke kracht van mobiele apps inzetten in jouw klantcommunicatie? Benieuwd hoe wij ook jou kunnen helpen met de ontwikkeling van een app om jouw bedrijfsprocessen te verbeteren? Of om een snelle digitaliseringsslag te slaan? Onze consultants helpen je graag!

Digitaal ondertekenen

Digitaal ondertekenen

Het (laten) ondertekenen van een contract is slechts één schakel in het hele verkoopproces en van contractmanagement. Contractmanagement vereist dat de juiste informatie op het juiste moment op de juiste plaats beschikbaar is. Het gaat echter ook om het beheren en bewaken van de volledige werkstroom (workflow) van het ondertekenen én de ondertekende contracten. Het digitaal inrichten daarvan betekent kortere doorlooptijden en een hogere efficiëntie.

Marketing Cloud

Marketing Cloud

Het klinkt bijna te mooi om waar te zijn en het is ook best lastig: volledige controle op alle marketing- en communicatieprocessen in één geïntegreerd platform. Maar lastig is zeker niet onmogelijk. Impress – 4DMS heeft specialisten in huis die je helpen om dat ultieme doel te realiseren. Dwars door alle datasilo’s en afdelingen heen en in een op rollen gebaseerde samenwerking tussen medewerkers, bureaus en leveranciers zijn we in staat om volledige marketing automation toe te passen op alle stappen in de klantreis (customer journey). Centraal daarin is de Impress – 4DMS Marketing Cloud.

Predictive analytics

Predictive analytics

Predictive analytics Maak voorspellingen voor de toekomst op basis van data uit het verleden.  Hoe kan ik inschatten hoe mijn klanten zich gaan bewegen, zodat ik hier mijn inkoop en marketingbeleid op af kan stemmen? Met voorspellende analyses optimaliseer je...
Emailmarketing

Emailmarketing

Met de 4DMS e-mailmarketingaanpak ben je in staat om met elke klant persoonlijk en effectief te communiceren met voor die klant relevante informatie.

Wij koppelen bestaande data aan inzichten die leiden tot nieuwe kansen. We werken daarin nauw samen met onze opdrachtgevers (én hun bureaus) om tot de perfecte emailmarketingstrategie te komen.

Omnichannel marketing-communicatie

Omnichannel marketing-communicatie

Iedere klant wil het idee hebben dat hij bijzonder is. Dat lukt alleen als je je klantdata op orde hebt. Dan kun je klanten persoonlijk en langs elk denkbaar communicatiekanaal bereiken met een voor hem relevante boodschap. 4DMS kan je helpen grip op klantdata en al je communicatiestromen te houden, ongeacht het communicatiekanaal.

Klantcontactcenter

Omnichannel klantenservice

Vanuit het omnichannel denken zijn klanten gewend om de telefoon te pakken en vragen te stellen over bijvoorbeeld de campagne die wordt uitgevoerd. Met een omnichannel klantcontact oplossing zorg je voor een efficiënte afhandeling van het contact én een tevreden klant.