Jij wilt toch ook meer offline en online bezoek en aankoopbeslissingen (conversie) realiseren?
Crossmediale loyaliteitsprogramma’s
De keuzes die je het komende jaar maakt, zijn allesbepalend: kiest de consument voor jou óf voor je concurrent? Hij kan zijn euro maar één keer uitgeven. Om ervoor te zorgen dat dit bij jou gebeurt, moet je voldoen aan de hoge verwachtingen van de klant. Hoe zorg je er nu voor dat die klant naar jouw fysieke winkel of webwinkel (webshop) komt én iets koopt? Weten wat de klant drijft en 1-op-1-communicatie via alle denkbare communicatiekanalen (crossmediaal) is niet langer een optie, maar een eis.
Belonen is een bewezen aanpak voor klantbehoud. Een loyaliteitsprogramma is hiervoor bij uitstek geschikt. Een klantendatabase met daarin alle relevante gegevens over de aankopen en het gedrag van klanten mag dan niet ontbreken. Impress – 4DMS helpt je met de opzet en het beheer daarvan. Verder faciliteren we de interactie met de consument via bijvoorbeeld email, direct mail (DM) of met marketingacties via de mobiele telefoon of andere mobiele apparaten. We kunnen ook direct en persoonlijk telefonisch contact leggen met klanten vanuit ons eigen klantcontactcentrum (callcenter). Het proces van incasso, uitbetaling en uitvoering (fulfilment) is bij ons ook in goede handen.
Lees het whitepaper “Klantinteractie in de shopperjourney”
In dit whitepaper kijken we naar de veranderende manier waarop klanten met elkaar én met jou als merk communiceren. En hoe je deze informatie kunt gebruiken om de keuze van de klant te kunnen beïnvloeden. Daarvoor grijpen we terug naar een aantal interessante modellen en praktijkervaringen.
Benieuwd hoe wij jou kunnen helpen?
Neem contact op met onze marketingspecialisten en we gaan een kop koffie drinken!
Integrale aanpak voor verrassende, renderende én pakkende loyaliteitsprogramma’s.
Om nieuwe klanten te werven en bestaande klanten te behouden, is het zaak te weten wie zij zijn en wat hen drijft. Impress – 4DMS helpt je met het genereren van data voor het opstellen én verrijken van klantprofielen. Zo doe je je klant een aanbieding die naadloos aansluit op zijn persoonlijke behoeften en voorkeuren.
Toepassingen
- Geïntegreerd loyaliteitsprogramma maken en uitvoeren
- Spaaracties; volledige invulling en uitvoering (fulfilment)
- Omnichannel klantcommunicatie
Volledige ontzorging
Voor Blue Band (Unilever) verzorgt Impress – 4DMS al jaren de spaaracties en het loyaliteitsprogramma met de kinderbordjes en -bestek. Van landingspagina en de klantcommunicatie tot de complete invulling en uitvoering (fulfilment).
Meer informatie?
Onze services
Het multidisciplinaire marketingteam van Impress – 4DMS begeleidt opdrachtgevers met de volledige uitvoering van marketingcampagnes.