Bespaar direct door snellere doorlooptijden en een efficiënte werkstroom (workflow)
Het (laten) ondertekenen van een contract is slechts één schakel in het hele verkoopproces en van contractmanagement. Contractmanagement vereist dat de juiste informatie op het juiste moment op de juiste plaats beschikbaar is. Het gaat echter ook om het beheren en bewaken van de volledige werkstroom (workflow) van het ondertekenen én de ondertekende contracten. Het digitaal inrichten daarvan betekent kortere doorlooptijden en een hogere efficiëntie.
Benieuwd hoe wij jou kunnen helpen?
Neem contact op met onze marketingspecialisten en we gaan een kop koffie drinken!
YourContract zorgt voor een rechtsgeldige ondertekening van overeenkomsten.
Elk document dat jij via YourContract laat ondertekenen, is aangevuld (verrijkt) met een tijdstempel en specifieke versleuteling (PKI-encryptie), om te voorkomen dat onbevoegden het document kunnen lezen of veranderen, al dan niet na ondertekening. In elke standaard pdf-reader is de handtekening gemakkelijk te verifiëren en het document is verder niet meer aan te passen.
Een rechtsgeldige handtekening in een PDF-reader is zichtbaar door een groene vink in het scherm. In een extra toegevoegde pagina van het getekende document staat het hele bewijs van het ondertekenproces, zoals de digitale handtekening, eventuele aanvullende verificatiebewijzen en wie welk document heeft ondertekend, op welk tijdstip en via welk IP-adres.
Met YourContract beschik jij over rechtsgeldig digitaal ondertekende documenten en een transactiebewijs voor de juiste bewijslast. YourContract voldoet namelijk aan de vereisten voor de geavanceerde elektronische handtekening, conform artikel 3:15a BW en de Europese EC/1999/93 richtlijn voor digitale handtekeningen (ETSI 102 042 – geavanceerde digitale handtekening).
Toepassingen
- Energiecontracten
- Leaseovereenkomsten
- Sportschoolabonnement
- Stage- en praktijkovereenkomst
- Telefooncontracten
- Huurcontracten
- Verzekeringscontracten
- Flexcontracten
Voordelen van digitaal ondertekenen
Minder kosten
Digitaal ondertekenen van overeenkomsten brengt veel voordelen met zich mee. Allereerst kun je (een deel van) je huidige documentstromen digitaliseren. Hierdoor:
- Kun je de doorlooptijd terugbrengen van enkele weken naar enkele uren
- Kun je de contracten volledig retour ontvangen door digitale controles op de invulvelden
- Heb je geen omkijken naar het sturen van herinneringen (reminders) door een geautomatiseerd aangestuurde werkstroom (workflow)
- Maak je minder gebruik van papier
- Maak je minder kosten voor porti/het verzenden van de contracten.
Meer tevreden klanten
Naast dat jouw eigen organisatie de voordelen geniet van digitaal ondertekenen, hebben jouw bestaande en nieuwe klanten er ook voordeel bij:
- De klant kan zelf bepalen wanneer, waar en hoe hij het contract ondertekent
- De klant krijgt sneller de afgesproken dienst geleverd.
Meer informatie?
Onze services
Het multidisciplinaire marketingteam van Impress – 4DMS begeleidt opdrachtgevers met de volledige uitvoering van marketingcampagnes.