Klantenservice over alle kanalen
Vanuit het omnichannel denken zijn klanten gewend om de telefoon te pakken en vragen te stellen over bijvoorbeeld de campagne die wordt uitgevoerd. Met een omnichannel klantcontact oplossing zorg je voor een efficiënte afhandeling van het contact én een tevreden klant.
Benieuwd hoe wij jou kunnen helpen?
Neem contact op met onze marketingspecialisten en we gaan een kop koffie drinken!
Full-service klantcontactcenter.
Het is het belangrijk om systemen met elkaar te verbinden, zoals CRM-, website en andere marketing tools. Zo ontstaat er waardevolle data die zorgt voor een beter inzicht in de ROI en de effectiviteit van klantcontact. Onze tooling maken het aanzienlijk makkelijker om zinvolle statistieken en gegevens bij te houden. Bovendien, door tools te integreren met elkaar, kun je intensieve processen zoals handmatig invoerwerk wegnemen en zorgen dat de meest waardevolle informatie beschikbaar is op het moment dat je het nodig hebt.
Onze inbound-diensten
- Bestellijnen
- Klachtenlijn
- Telefonische service na verkoop
- Informatie- en consumentendienst
- Beheer van 0800-, 0900-, 085- en 088-nummers
Onze outbound-diensten
- Lead generation
- Uitnodigen van klanten en/of prospects op evenementen
- Het maken van kwalitatieve afspraken
- Heractiveren van slapende klanten
- Opvolgen van debiteuren
- Directe verkoop van producten of diensten
- Opvolgen van mailings
Volledige ontzorging
Meer informatie?
Onze services
Het multidisciplinaire marketingteam van Impress – 4DMS begeleidt opdrachtgevers met de volledige uitvoering van marketingcampagnes.