
Wil jij één-op-één communiceren met jouw klanten? Efficiënt, effectief en langs elk gewenst communicatiekanaal?
Grip op élke klantreis
Klantdata bevindt zich bij veel organisaties op verschillende plaatsen. Dat maakt het lastig om overzicht te houden en een volledig klantprofiel op te stellen. Wij brengen alle databronnen bij elkaar en maken de klantreis inzichtelijk. Dat geeft jou de mogelijkheid om die ene specifieke doelgroep te benaderen met een persoonlijke boodschap.
Wij helpen je de klantreis van (potentiële) klanten (de customer journey) in beeld te brengen, aan de hand van verrijkte data en met overall inzichten in de klantreis. Hierdoor creëer je grote toegevoegde waarde voor jouw organisatie.
Wij koppelen alle beschikbare relevante klantdata aan elkaar, zoals:
- CRM data
- On- en offline transactiedata
- Online gedrag over alle devices
- Formulier/nieuwsbrief acties
Lees het whitepaper:
“Aan de slag met een Single Customer View.”
Door strengere wet- en regelgeving op het gebied van privacy en allerlei bijkomende eisen als het gaat om de (controle van de) betrouwbaarheid van zowel klant (Customer Due diligence, oftewel ‘Ken je Klant’) als leverancier, wordt het steeds lastiger om je klant te leren kennen. We willen graag alles weten van onze klanten en proberen een zo compleet mogelijk klantbeeld te creëren, maar we mogen niet alles vragen of vastleggen. Kortom, efficiënt, integer en succesvol zakendoen kent de nodige uitdagingen.
Benieuwd hoe wij jou kunnen helpen?
Neem contact op met onze marketingspecialisten en we gaan een kop koffie drinken!
Wij leren je hoe jij je klanten beter begrijpt en met ze kan communiceren via elk gewenst kanaal
Maak de klantbeleving eenduidig, relevant en aangenaam. Val je klanten niet (langer) lastig met dubbele of irrelevante boodschappen.
Toepassingen
- Doorbreek data silo’s en koppel alle beschikbare kanalen
- Creëer een volledig (360º) klantbeeld (single customer view)
- Benader je klanten langs alle denkbare kanalen (omnichannel)
Volledige ontzorging
Impress – 4DMS koppelt alle databronnen en bouwt zo aan een volledig klantbeeld (single customer view). Vervolgens helpen wij een omnichannel marketingbeleid op te stellen. Dan ontvangen jouw klanten via elk kanaal dezelfde boodschap en benut je je marketingbudget efficiënt. Wij bieden volledige ontzorging als het gaat om inzichten in je belangrijkste klantdata.
Meer informatie?
Onze services
Het multidisciplinaire marketingteam van Impress – 4DMS begeleidt opdrachtgevers met de volledige uitvoering van marketingcampagnes.