door Emiel de Jager | 28 januari 2019
DM is bij uitstek geschikt voor op de doelgroep afgestemde boodschappen of 1-op-1 communicatie.
Omdat er steeds minder fysieke post wordt verzonden, valt een direct mailing tegenwoordig extra op. Direct Marketing is meetbaar, heeft attentiewaarde en levert in combinatie met online ondersteuning vaak een nog hogere respons op.
door Emiel de Jager | 24 januari 2019
Vanuit het omnichannel denken zijn klanten gewend om de telefoon te pakken en vragen te stellen over bijvoorbeeld de campagne die wordt uitgevoerd. Met ons Klantcontactcenter zorg je voor een efficiënte afhandeling van het contact én een tevreden klant.
door Impress-4DMS | 31 december 2017
Data cleaning Hogere conversie door een schone en up-to-date database Hoe kun je waardevolle informatie uit je data halen, als je data niet op orde is? Data opschonen en compleet maken Impress – 4DMS heeft de juiste instrumenten (tools) om jouw...
door Impress-4DMS | 30 december 2017
Dataverrijking Effectiever communiceren door een volledig klantprofiel Hoe kun je goed segmenteren en relevant communiceren, als je weinig kennis van je klanten hebt? Data verrijken en complete klantprofielen opbouwen Impress – 4DMS koppelt met externe...