Door strengere wet- en regelgeving op het gebied van privacy en allerlei bijkomende eisen als het gaat om de (controle van de) betrouwbaarheid van zowel klant (Customer Due diligence, oftewel ‘Ken je Klant’) als leverancier, wordt het steeds lastiger om je klant te leren kennen. We willen graag alles weten van onze klanten en proberen een zo compleet mogelijk klantbeeld te creëren, maar we mogen niet alles vragen of vastleggen. Kortom, efficiënt, integer en succesvol zakendoen kent de nodige uitdagingen.

Download het whitepaper via dit formulier

  • Als reactie op het verzenden van dit formulier zullen wij jouw gegevens verwerken volgens ons Privacy Statement en contact met je opnemen per mail of telefoon.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Abonneer je op "In Contact"

De nieuwsbrief van 4DMS, met inhoud over de thema's die ons - en onze klanten- in het dagelijkse leven bezig houden.
  • Met het verzenden van dit formulier ga je akkoord met het abonneren op de nieuwsbrief " In Contact" van Impress - 4DMS. Jouw gegevens zullen wij verwerken volgens ons Privacy Statement.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.