Wilt u uw marktpenetratie verhogen? Een nieuw of vernieuwd product introduceren? De omzet een boost geven? Of e-mailadressen verzamelen om de dialoog met de consument te starten?

De cash refund is voor veel vraagstukken een krachtig marketinginstrument. Voor de consument betekent een cash refund een laagdrempelige kennismaking met uw product. Zodra u over data van de consument beschikt, kunt u de dialoog aangaan waarbij de consument centraal staat.

Volg ons vijf-stappenplan en ontwikkel in no-time een cash refund die scoort!

cash refund actieAdequaat handelen na deelname aan de refundactie kan bijdragen aan het realiseren van cross- en upsell. Probeer hierbij het plezier en de relevantie voor de consument centraal te zetten.

Fraude cash refundBij iedere cash refund bestaat er een kans op fraude. Fraude kunt u op verschillende manieren tegengaan. De (financiële) impact van de fraude is een belangrijke factor in de keuze voor de ‘juiste’ manier.

Download het whitepaper via dit formulier.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Abonneer je op "In Contact"

De nieuwsbrief van 4DMS, met inhoud over de thema's die ons - en onze klanten- in het dagelijkse leven bezig houden.
  • Met het verzenden van dit formulier ga je akkoord met het abonneren op de nieuwsbrief " In Contact" van Impress - 4DMS. Jouw gegevens zullen wij verwerken volgens ons Privacy Statement.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.