(Her)ken je klant en weet wat die doet.

Wil je je klanten echt 1-op-1 benaderen dan dien je eerst een compleet klantbeeld op te bouwen. Vaak ligt de klantdata van een organisatie verspreid in verschillende systemen en bij diverse afdelingen, waardoor het lastig is te beginnen met gepersonaliseerde communicatie. Een eerste stap om meer gericht te communiceren en de klant beter te bedienen is het overstappen van bulk messaging naar doelgroep communicatie. Het RFM model kan hierbij helpen.

Download het whitepaper via dit formulier

  • Als reactie op het verzenden van dit formulier zullen wij jouw gegevens verwerken volgens ons Privacy Statement en contact met je opnemen per mail of telefoon.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Abonneer je op "In Contact"

De nieuwsbrief van 4DMS, met inhoud over de thema's die ons - en onze klanten- in het dagelijkse leven bezig houden.
  • Met het verzenden van dit formulier ga je akkoord met het abonneren op de nieuwsbrief " In Contact" van Impress - 4DMS. Jouw gegevens zullen wij verwerken volgens ons Privacy Statement.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.