De consument ziet zichzelf steeds meer als een individu en is daarom minder gevoelig voor massacommunicatie. De consument verlangt van u een persoonlijke benadering in de shopperjourney. Om de consument voor uw merk te laten kiezen, moet u de interactie opzoeken. Van begin tot eind!

In dit whitepaper kijken we naar de veranderde manier waarop consumenten met elkaar én u als merk communiceren. En hoe u deze informatie kunt gebruiken om de keuze van de consument te kunnen beïnvloeden. Daarvoor grijpen we terug naar een aantal interessante modellen en cases. Onder andere:

iBeacons shopperjourney

Knorr & beacons

Een campagne waarbij beacons de brug tussen on- en offline zijn.

smartphone

Coca Cola & mobile

Mobile geïntegreerd in alle branding- en marketingcampagnes.

 

Download het whitepaper via dit formulier.

  • Als reactie op het verzenden van dit formulier zullen wij jouw gegevens verwerken volgens ons Privacy Statement en contact met je opnemen per mail of telefoon.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Abonneer je op "In Contact"

De nieuwsbrief van 4DMS, met inhoud over de thema's die ons - en onze klanten- in het dagelijkse leven bezig houden.
  • Met het verzenden van dit formulier ga je akkoord met het abonneren op de nieuwsbrief " In Contact" van Impress - 4DMS. Jouw gegevens zullen wij verwerken volgens ons Privacy Statement.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.